banner
ZqITJdqfjXbC9PZ2fz9jBOEhJZjzH6nau5mZzt9CVyU,R11Khdcd8WoW6COC2Sn-hG7c5EXlkhNNCsNS5iGJucw
x_ukwOauE25z0ntcu4PvDcPmrL8TkdAFh9jrVeCBCus,ZS6olR9SMxsAv3Pql7_v7uQWS9Szo4JaHZczCG3zWgU
Q__H_Y_lpVQD3lJMpPltESsDD5Z7UuuPs6a3MuxrEUw,AthiKfSJS-K3kCbe0LpudzjkheA96Smzk6yZAhaHn4Q
lCE-nktUv3xOG75CdpTeW_Sco_JjT_HfzdXkxXLpj6Q,R7GX-4QX8PVCBfoq4URBG_fYleRI1w73rHRFG3luLjE
ImYXCetFKNAQkVWfN73fxu7rTZlsm4zMDl2nqRJDaEs,ii8q5QwyXaqxfEDWUmAwiK3U1QyiasWpLnPqAiHlbcg
blz9qaOfoaNhDxsdeI73CzXo8zeWiZkEsM1HzjsSWx4,-8L2X4ddHuNNotfAISU-XIn1JeCax5RttMZlsBKNBiE

Beliggenhed

Kvalitet

Pris

HOLD DIN FEST PÅ EN EKSKLUSIV BÅD MIDT I KØBENHAVN

Eksklusiv selskabsbåd 300 meter fra Kgs. Nytorv, med udsigt udover vandet ved Knippelsbro får i en af Københavns hyggeligste og smukkeste placeringer som vil skabe rammen om en unik og eksklusiv fest for alle dine gæster. Skinner solen kan vi pakke siderne af soldækket ned sådan at kan nyde solen og den friske havluft..
Selskabsbåden har ligget i København siden begyndelsen af 2012 og vi har siden holdt mange firmafester, julefrokoster, bryllupper, private fester, konferencer, modeshows, udstillinger og meget meget mere.

Selskabsbåden sejler ikke under jeres arrangement men ligger til kaj, det er stadig en helt særlig oplevelse for dig og dine gæster at være på båden, og så giver det på ingen måde anledning til søsyge.
Selskabsbåden har moderne indretning/faciliteter, 3 pejse, cocktaillounge og 2 forskellige selskabslokaler.
– Selskabslokale 1: har plads for optil 60 personer til spisning og ligger i stueplan, der er nem adgang til skibets moderne toiletter og udendørs rygeområde. Her er også 2 pejse og en lille lounge som ligger i stævnen på båden.
– Selskabslokale 2: har plads for optil 100 personer til spisning og ligger på 1 sal. Her er også en lille lounge med en pejs, toilet faciliteterne ligger i stuen, hvor i også har mulighed for at ryge eller trække frisk luft.

Selskabspakke fest/firmafest:
Buffet og fri bar i 8 timer:

Velkomstdrink
Valgfri buffet
Fri bar i 8 timer med husets øl, vin og sodavand
Kaffe, te og avec
DJ som spiller op til dans efter middagen
Alt personale
Havneafgifter
Lokaleleje
Rengøring

Kr. 995 per person inkl. moms
(ved min. 40 personer)

Drinksbar ad libitum i 4 timer efter middagen kr. 100 per person
Cocktailbar og drinksbar ad libitum i 4 timer efter middagen kr. 200 per person
Dekoration af lokaler til f.eks. tema eller andet – indhent tilbud
Køb af ekstra time eller timer forhandles individuelt
Selskabspakke bryllup
3 retters menu og fri bar i 10 timer:

Velkomstdrink
Valgfri 3 retters menu
Fri bar i 10 timer med husets øl, vin og sodavand
Kaffe, te og avec
Drinksbar efter middagen med fire slags spiritus & to forskellige cocktails
DJ som spiller op til dans efter middagen
Alt personale
Havneafgifter
Lokaleleje
Rengøring

Kr. 1295 per person inkl. moms
(ved min. 40 personer)

KAPACITET TIL SPISNING:
Stuen ved langborde 60 personer
1 sal ved langborde 100 personer

KAPACITET TIL FEST:
200 personer til fest

OM LOCATION:
Betalings garderobe 25 kr. per genstand / eller garderobe på eget ansvar
Rygning – Udendørs rygeområde
Toiletter – 3 stk. unisex
2 Barer

LOCATION ER VELEGNET TIL:
Firmafest, , bryllup, julefrokost, konfirmation, konference, fest som lounge/natklub

GODE RÅD NÅR DU BESTILLER DIT ARRANGEMENT:
Bestil dit arrangement i god tid, sådan at du sikre dig pladser til netop den location som passer til deltagerantallet for din fest.

Bestil kun det antal pladser som du forventer du skal bruge, så du ikke står med ubrugte pladser på dagen for afviklingen af dit arrangement.

Tjek om der er vegetarer eller veganere blandt dine gæste, vi skal vide besked senest 5 arbejdsdage før arrangementet, for at sikre at også de får noget lækkert at spise.

Tjek også om nogen af dine gæster lider af madallergi overfor bestemte typer mad, da vi kan arrangerer specielt lavet mad til den eller de personer.

SALGS & LEVERINGSBETINGELSER:
Ved reservation, kan pladser kun forhånds reserveres i optil 5 arbejdsdage, hvorefter vores kundeservice vil ringe dog op og aftale om evt. endelige reservation skal foretages.
Ved bestilling af et arrangement faktureres 50 % som depositum til forfalden betaling netto kontant. Restbetaling og endeligt deltagerantal faktureres med 8 dage netto kontant senest 14 dage før afviklingen af dit arrangement.
Bestiller du dit arrangement senere end 14 dage før arrangements dagen bliver hele beløbet faktureret netto kontant.

BESTIL KUN DET AT PLADSER I SKAL BRUGE.

BEMÆRK: Ubrugte kuverter refunderes IKKE, kuverterne refunderes kun ved aflysning af arrangementets fra locations side dog er vores regler ved force majeure gældende her læs mere under xxx

Ret til ændringer forbeholdes.

Arrangør & Ansvarshaver: City Selskabslokaler ApS & Selskabsbåden, Havnegade udfor nr. 31, 1098 København K

BEMÆRK AT DENNE LOCATION SÆLGES KUN EKSKLUSIVT GENNEM CITY SELSKABSLOKALER APS