Gode råd

For at sikre at vores kunder som benytter vores service her på siden får en så optimal oplevelse så mulig, giver vi jer her nogen gode råd, for at vi bedre kan vejlede jer omkring jeres fest.

Inden i henvender jer til os, så find overvej følgende:

  • Hvad må jeres fest koste, enten per deltager eller i alt?
  • Hvor mange personer skal der være plads til i alt? (træk ca. 20 % fra det antal gæster som i samlet set inviterer)
  • Ønsker I underholdning, band eller andre events som kan fylde udover den plads som skal bruges til jeres gæster?
  • Er der evt. nogen gæster som kræver specielle faciliteter som f.eks. en kørestolsbruger eller lignende?
  • Ønsker I f.eks. større udendørs arealer eller andet til afvikling af udendørs aktiviteter?
  • Hvor ville I gerne have jeres fest skal foregå, København City, ved vandet eller har i andre krav til lokalerne?
  • Ønsker I at være for jer selv eller vil i gerne holde festen sammen med andre?
  • Har I nogen krav til indholdet af jeres festen, f.eks. tre retters menu, buffet, fri bar osv.

Så kan vi bedre finde den helt rigtige løsning til jer! Vi sender jer så efter 24 timer et uforpligtende tilbud til den oplyste mail.

Når I modtager jeres tilbud så gør følgende:

  • Kig det grundigt igennem og se om der noget som for jer virker uklart og spørg ind til de punkter I har, på vores mail eller telefon.
  • Er der nogen ting som I selv har overset I godt kunne tænker jer, f.eks. blomster dekorationer eller noget helt andet, vi kan løse det hele hvis I ønsker dette.
  • Kig altid på vores salgs- og leveringsbetingelser og om der er en tidsfrist på hvornår I senest skal bekræfte for at have lokalet den pågældende dato. Husk hvis I overskrider denne dato, kan lokalet blive booket ud til anden side!

Hvis I ønsker at booke jeres arrangement:

  • Bekræft altid dit arrangement på den i tilbuddet oplyste mail, og skriv evt. de ændringer som I måtte have i forhold til jeres modtaget tilbud, så alting bliver korrekt når I efterfølgende modtager jeres ordrebekræftelse.
  • Hvis I ønsker en prøvespisning af jeres menu/buffet samt smage på de tilhørende vine så aftal en dato for dette med din konsulent fra Firmajulefrokoster.dk han/hun vil oplyse om prisen for dette som IKKE er indeholdt i tilbuddet/ordrebekræftelsen.
  • Tjek ordrebekræftelsen grundigt når I modtager denne, så alt er som det skal være.

Når I har booket jeres arrangement:

  • Husk at høre dine gæster om nogen har specielle madønsker hvis de f.eks. er vegetar/veganer eller om nogen lider af madallergi. Så vi kan skrive det ind i planen for jeres arrangementet.
  • I får en faktura fra cityselskabslokaler.dk/Copenhagen Event på depositum for jeres arrangement, kig den igennem inden I betaler denne.
  • Vi kontakter jer nogle uger før afviklingen af jeres fest så vi kan få styr på det endelige deltagerantal og de sidste detaljer.
  • Husk I altid kan ringe til os og få svar på jeres spørgsmål.

Vi glæder og til at høre fra jer!

Bedste selskabshilsner fra team

Cityselskabslokaler.dk & Copenhagen Event DK ApS